სატრენინგო პროგრამების მოკლე აღწერა
ტრენინგის დასახელება
ახალი მიდგომები სწავლებასა და სწავლაში. შედეგსა და პიროვნებაზე ორიენტირებული სწავლება (ზოგადი კურსი)
სატრენინგო კურსის მოკლე აღწერა
• ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის მიმოხილვა;
• მოსწავლის სასწავლო საჭიროებებისა და შესაძლებლობების დიაგნოსტირება;
• მოსწავლის მოტივაციის ფაქტორების განსაზღვრა;
• ინტერაქტიური და აქტიური მეთოდების უპირატესობა ტრანსმისიურ მეთოდებთან;
• გაკვეთილის დაგეგმვა;
• შეფსების ახალი სისტემის მიმოხილვა.
მოსალოდნელი შედეგები
ტრენინგის გავლის შემდეგ მასწავლებლები შეძლებენ:
• პიროვნებასა და შედეგზე ორიენტირებული სწავლების არსის გაცნობიერებას, სწავლებისა და სწავლის
ახალი მიდგომების პედაგოგიურ პრაქტიკაში დანერგვას;
• ახალი საგნობრივი პროგრამების (სტანდარტების) გამოყენებას სასწ. პროცესის დაგეგმვასა და წარმართვაში;
• სწავლების თანამედროვე მეთოდებით საგაკვეთილო პროცესის გამრავალფეროვნებასა და მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდას;
• შეფასების ახალი სისტემის გაცნობიერებასა და პრაქტიკაში გამოყენებას.
- ტრენინგის დასახელება
აღმზრდელობითი მუშაობის თანამედროვე ფორმები
სატრენინგო კურსის მოკლე აღწერა
• საკლასო ორგანიზაციის ფორმირებისა და მართვის თენამედროვე ფორმები;
• მშობელთა კრების მომზადებისა და ჩატარების ტექნიკა;
• სკოლისა და ოჯახის ურთიერთთანამშრომლობის ფორმები;
• კლასის საათის დაგეგმვა, მისი ეფექტიანობის მიღწევის გზები და საშუალებები;
• საკლასო ექსკურსიების დაგეგმვა და ორგანიზება;
• მშობელთა ჩართულობის ხელშემწყობი ღონისძიებები.
მოსალოდნელი შედეგები
ტრენინგის გავლის შემდეგ მასწავლებლები შეძლებენ:
• საკლასო ერთობის ორგანიზებას, მისი საქმიანობის ეფექტურად დაგეგმვასა და წარმართვას;
• მოსწავლეთა და მშობელთა ჩართულობის გაზრდას სკოლის, კლასის საქმიანობაში;
• მოსწავლეებს შორის, მოსწავლეებთან და მშობლებთან ურთიერთობის ეფექტური ფორმების დანერგვას.
ტრენინგის დასახელება
განვითარებისა და სწავლის თეორიები და მათი გამოყენება პრაქტიკაში (პრაქტიკული ფსიქოლოგიის კურსი)
სატრენინგო კურსის მოკლე აღწერა
• განვითარებისა და სწავლის თეორიების მიმოხილვა;
• მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებები;
• პედაგოგიური სტუაციების იმიტირება და ანალიზი.
მოსალოდნელი შედეგები
ტრენინგის გავლის შემდეგ მასწავლებლები შეძლებენ:
• განვითარებისა და სწავლის თეორიების გაცნობიერებას და მათ დაკავშირებას პედაგოგიურ პრაქტიკასთან;
• პროფესიული უნარების სრულყოფას;
• ბავშვის ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებას სასწავლო პროცესის დაგეგმვისა და წარმართვისას;
• მოსწავლის პიროვნული განვითარების ხელშეწყობას.
- ტრენინგის დასახელება
სკოლის მართვა
სატრენინგო კურსის მოკლე აღწერა
• ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების, ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები და თანამედროვე სკოლა;
• სკოლის მისიისა და ხედვის განსაზღვრა;
• სტრატეგიული დაგეგმარება;
• სკოლის ნორმატიული ბაზის სრულყოფა (შიდაგანაწესისა და კოდექსის შექმნა);
• სასკოლო დოკუმენტაციის წარმოება;
• ფინანსური, ფიზიკური და ადამიანური რესურსების მართვა;
• სასკოლო კონფლიქტები და მათი მართვა.
მოსალოდნელი შედეგები
ტრენინგის გავლის შემდეგ მსმენელები შეძლებენ:
• სკოლის მისიისა და ხედვის განსაზღვრას;
• სკოლის განვითარების გეგმის შედგენას;
• ფინანსური რესურსების მოძიების გზებისა და საშუალებების განსაზღვრას;
• სკოლის ნორმატიული დოკუმენტების შექმნა-წარმოებას;
• ადამიანური რესურსების მართვის ეფექტიანი მეთოდების გამოყენებას;
• კონფლიქტური სიტუაციების რეგულირებისა და მართვის ფორმების ეფექტიან გამოყენებას.
- ტრენინგის დასახელება
შეფასების ახალი სისტემა
სატრენინგო პროგრამის მოკლე აღწერა
• შეფასების არსი, შეფასების მიზნები;
• ეროვნული სასწ. გეგმის მოთხოვნები შეფასების მიმართ;
• შეფასების ძირითადი პრინციპები;
• შეფასების სახეები (დიაგნოსტირება, მიმდინარე და შემაჯამებელი შეფასება, განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასებები);
• შეფასების ფორმები. შეფასების სქემების შემუშავება.
მოსალოდნელი შედეგები
ტრენინგის გავლის შემდეგ მასწავლებლები შეძლებენ:
• შეფასების ახალი სისტემის არსის, მისი მიზნების, პრინციპების გაცნობიერებას;
• შეფასების სახეებისა და ფორმების მიზნობრივად გამოყენებას სასწავლო პროცესის სრულყოფისა და სწავლებისა და სწავლის ხარისხის ამაღლებისათვის.
- ტრენინგის დასახელება
- საგნობრივი კათედრების მუშაობა
სატრენინგო პროგრამის მოკლე აღწერა
• საგნობრივი კათედრების ხელმძღვანელის როლი და ფუნქციები;
• საგნობრივ ეროვნულსასწავლო გეგმებს შორის კორელაცია(საგანთა შორის კავშირები);
• კათედრის დებულების და სამოქმედო გეგმოს შექმნა;
• გაკვეთილის და ღონიძიებების დაგეგმვა და ანალიზი;
• მონიტორინგი და შეფასება.
მოსალოდნელი შედეგები
ტრენინგის გავლის შემდეგ მასწავლებლები შეძლებენ:
• კათედრის ხელმძღვანელის და წევრთაA როლის და ფუნქციების გააზრებას;
• კათედრის დებულების და სამოქმედო გეგმის შედგენას;
• სახელმძღვანელოების და დამატებითი ლიტერატურის შერჩევის კრიტერიუმების შემუშავებას;
• გაკვეთილების დაგეგმვასა და ანალიზს;
• ღონიძიებების დაგეგმვას და ორგანიზებას;
• კათედრის მუშაობის მონიტორინგს და შეფასებას.
ტრენინგს უძღვებიან ახალი სახელმძღვანელოების ავტორები, პროექტ „ილია ჭავჭავაძისა“ და სხვა აპრობირებული პროგრამების ტრენერები და ექსპერტები.
დამატებითი ინფორმაციისათვის დაგვიკავშირდით შემდეგ მისამართზე: